سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گنجی سودمندتر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید :49377
تعداد کل یاداشته ها : 65
103/2/6
8:46 ص

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشورمان گفت: بر خلاف کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم قحطی زده سومالی، از سوی کشورهای غربی و آمریکایی هیچ کمکی به مردم سومالی صورت نگرفته و این در حالی است که وسعت این فاجعه یک همت جهانی را می‌طلبد.

پویا حاجیان در گفت و گو باعصرایران تاکید کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران براساس اهداف و وظایف بشردوستانه و عام‌المنفعه خویش به عنوان خط شکن ارسال کمک‌های جهانی در کشور سومالی ورود پیدا کرد و تاکنون 10 محموله کمک‌های انساندوستانه خود را به کشور قحطی‌زده سومالی ارسال کرده است و 6 کمپ این جمعیت نیز در شهر موگادیشو در حال ارائه خدمات اسکان، غذایی، بهداشتی و درمانی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه بر خلاف کمک های بشردوستانه جمهوری اسلامی به مردم قحطی‌زده سومالی، کشورهای مدعی حقوق بشر از جمله غربی‌ها و آمریکایی‌ها هیچ کمکی به ملت محروم سومالی نکرده‌اند ادامه داد: جای تعجب دارد در کشوری که بشدت از مشکل قحطی و کمبود مواد غذایی رنج می‌برد، چگونه انواع اسلحه به وفور در دست مردم عادی این کشور دیده می‌شود.

حاجیان اضافه کرد: قطعاً وجود ناامنی و درگیری‌های داخلی در کشور سومالی علاوه بر ایجاد مشکل در روند امدادرسانی در این کشور، بر بحران موجود خواهد افزود.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از مشارکت مردم خیّر و نوعدوست ایران اسلامی، تمام توان خود را جهت کمک‌رسانی به مردم نیازمند، قحطی‌زده و مسلمان سومالی بکار خواهد گرفت و بر این اساس بزرگترین محموله کمک‌های انسانی جمعیت هلال احمر که بیشتر آن شامل کمک‌ها اهدایی مردم نیکوکار کشورمان می‌باشد، بزودی از طریق دریایی به این کشور ارسال خواهد شد


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >