سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون از کارى ترسى بدان درشو ، که خود را سخت پاییدن دشوارتر تا در نشدن در کار و ترسیدن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :6
بازدید دیروز :3
کل بازدید :49381
تعداد کل یاداشته ها : 65
103/2/6
7:51 ع

رئیس‌ جمهور امروز در نشست ستاد تنظیم بازار به مدیران دو خودروساز بزرگ هشدار داد، ‌اگر قیمت‌ها را کاهش و عرضه را افزایش ندهند، تعرفه واردات خودرو را به 10درصد کاهش خواهد داد.

در پی نشست امروز رئیس جمهور با وزیران صنعت و اقتصاد و مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی و دستور ویژه  وی برای پرداخت ارز مبادله‌ای و تسهیلات هزار میلیارد تومانی به خودروسازان، ایران خودرو و سایپا برای کاهش 10 تا 22 درصدی قیمت خودرو به جمع‌بندی رسیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به این ترتیب در صورت اختصاص ارز مبادله‌ای به خودروسازان، امکان کاهش قیمت خودرو تا 15 درصد وجود دارد و در صورتی که تسهیلات هزار میلیارد تومانی نیز به خودروسازان پرداخت شود، کاهش قیمت خودرو تا سقف 20 تا 22 درصد محقق خواهد شد.

بر این اساس، شرکت‌های خودروساز تا سه‌شنبه این هفته فرصت دارند، مدارک خود را برای قیمت‌ گذاری جدید تولیدات به شورای رقابت ارائه کنند که پیش‌بینی می‌شود، این مدارک فردا به شورا ارائه شود.

همچنین درنشست امروز کارگروه تنظیم بازار با حضور رئیس جمهور مقرر شد، خودروسازان  قیمت  خود را پس از تعیین قیمت نهایی به شورای رقابت ارائه کنند و قیمت خودرو در چارچوب وظایف سازمان حمایت و شورای رقابت تعیین شود.

رئیس‌ جمهور امروز در نشست ستاد تنظیم بازار به مدیران دو خودروساز بزرگ اعلام کرد که ‌اگر قیمت‌ها را کاهش و عرضه را افزایش ندهند، تعرفه واردات خودرو را به 10درصد کاهش خواهد داد.

در این جلسه، با حضور رئیس‌جمهور و مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور به مشکلات  بازار خودرو رسیدگی شد.

رئیس‌ جمهور در جلسه امروز از خودروسازان خواست با افزایش عرضه خودرو، شرایط کاهش قیمت‌ها را در بازار فراهم کنند.

 

 


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >