سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :4
کل بازدید :49453
تعداد کل یاداشته ها : 65
103/2/15
8:48 ع

در شورای فرهنگ عمومی؛

خبرگزاری فارس: امام جمعه سربیشه گفت: عنوان دیار شهر ایمان و اندیشه برای شهرستان سربیشه در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محسن محمدی چهارشنبه‌ شب در نشست مسئولان فرهنگی شهرستان با اشاره به عملکرد ضعیف رسانه‌ها در این شهرستان اظهار داشت: آنتن‌دهی نامطلوب شبکه‌های سیما در روستاهای سربیشه موجب رشد استفاده از ماهواره در بین روستاها شده است.
وی افزود: رشد امکانات و تجهیزات رسانه‌ای داخلی می‌تواند تأثیرات مهم و ارزشمندی در اندیشه و دید مردم داشته باشد که لازمه آن تجهیز و تکمیل شبکه‌های صدا و سیما در روستاها‌ست.
امام جمعه سربیشه ادامه داد: مباحث تبلیغاتی در سطح شهرستان به خوبی اعمال نشده که در این زمینه باید تلاش و فعالیت همه‌جانبه‌ای انجام شود.
محمدی با اشاره به وجود استعدادهای بسیار قوی و مهم در سطح شهرستان افزود: تقویت این نقاط باید به عنوان یک هدف توسط مسئولان شهرستانی پیگیری شود تا همه مسائل فرهنگی و هنری توسط رسانه‌ها انعکاس یابد.
وی با یادآوری نام قدیمی سربیشه با عنوان مؤمن‌آباد از مسئولان و رسانه‌ها خواست تا در توسعه و معرفی بخش‌های دینی و مذهبی شهرستان تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار شهرستان سربیشه نیز با ضرورت مهم دانستن بحث‌های فرهنگی برای ترویج و زمینه‌سازی فرهنگ بومی اسلامی و کارهای نظام و انقلاب گفت: جراید و رسانه‌ها نقش محوری این مسئله را بر عهده دارند که برای شهرستان سربیشه فعالیت چندانی توسط دستگاه‌ها و رسانه‌ها در این ارتباط انجام نشده است.
سیدعلیرضا حسینی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در شهرستان سربیشه افزود: این شهرستان با پیشینه فرهنگی و ایمانی به نحوی رشد کرده که امروز با وجود حجم گسترده تبلیغات ضددینی و فرهنگی، هیچگونه مشکلی در بحث عفاف و حجاب و معضلات اجتماعی ندارد.
وی از مسئولان دستگاه‌های حاضر در جلسه خواست تا در بحث رسانه‌ها فعالیت بیشتری داشته و انعکاس اخبار یکطرفه نباشد.
وی پیشنهاد کرد: برای تعامل بیشتر با رسانه‌های استان و آشنایی مردم با فعالیت‌های نظام هر ماه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >