سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثروت دانش، رهایی بخش و ماندگار است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :13
کل بازدید :49415
تعداد کل یاداشته ها : 65
103/2/10
3:22 ص

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: رئیس جمهور ایران در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب این کشور یکی از پیشرفته ترین هواپیماهای جنگنده جهان را افتتاح کرد

 

 

 

 

خبرگزاری فرانسه به نقل از رئیس جمهوری ایران افزود: این جنگنده تا کنون ساعت ها در آسمان پرواز کرده است و خلبانان از آن راضی هستند  .

به گزارش گروه ترجمه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری فرانسه گزارش داد: محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهوری ایران در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران با رونمایی از هواپیمای جنگنده قاهر 313 گفت: این جنگنده یکی از پیشرفته ترین جنگنده های جهان است.

این خبرگزاری به نقل از رسانه های ایران اعلام کرد، احمدی نژاد به هنگام رونمایی از این جنگنده گفت: مهندسان ایران جنگنده قاهر 313 را که یکی از پیشرفته ترین جنگنده های جهان است طراحی کرده و آن را ساخته اند.

 

این خبرگزاری به نقل از احمد وحیدی ، وزیر دفاع ایران اعلام کرد: جنگنده جدید قاهر 313 خصوصیات منحصر به فردی دارد که  راداری گریزی، بهره‌گیری از مواد پیشرفته و سیستم‌های الکترو اویونیک پیشرفته برخی از آنهاست.

وحیدی تاکید کرد: این هواپیما قادر است در باند کوتاه فرود بیاید و تعمیر آن به سرعت انجام می گیرد و برای نیازهای هواپیمایی ایران در جنگ های هوایی طراحی و ساخته شده است.

خبرگزاری فرانسه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران هر ساله با مغتنم شمردن فرصت سالگرد پیروزی انقلاب این کشور و با اینکه در محاصره شدید بین المللی از نظر اقتصادی و تکنولوژی قرار دارد ، پیشرفت های بزرگ علمی و نظامی خود را ا علام می کند

 

 


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >